onsdag 27. mars 2013

NB!! Årets viktigste donasjon!

Jeg blir ofte provosert over folk som prøver å få meg til å donere penger, men denne gangen tror jeg så på saken at jeg drister meg til å si at hvis du kun skal gi én donasjon i år, så gi den til dette!!

Haukeland sykehus har funnet et mulig medikament for ME-syke, som faktisk kan gjøre dem fullstendig symotomfrie. Oppdagelsen har vakt STOR internasjonal interesse. Nå gjenstår siste del av utprøvningen, men Regjeringen har sagt nei, til tross for internasjonal anerkjennelse av prosjektet. For at medikamentet noen sinne skal kunne komme ut på markedet trengs 7 millioner kroner. Hvis alle i Norge donerte 2 kroner, ville vi til og med hatt litt til overs. En stor sum for én, lommerusk for oss alle.

Millioner av mennesker over hele verden, meg selv inkludert, kan få et nytt liv med denne medisinen. Det eneste jeg ønsker er å bli frisk og betale skatt som alle andre.

Gå inn på www.meyou.no og donér et valgfritt beløp, eller send sms

MEANDYOU 200 (200 kr)
MEANDYOU 300 (300 kr)
MEANDYOU 50 (50 kr/mnd fram til mars 14, kan stanses når som helst ved å sende "MEANDYOU STOPP")

til 2377

Din innsats teller.

1 kommentar: